Wednesday, December 15, 2010

entah -,-

blog blog. nak cite neyy hee :) err nak cite ape ek? haha entah lahh. dear, tadi kann pukul8 meet dia kat mcd. dia suruh datang sorang sorang but aku datang ngn adik haha. aku tak layan dia sangat, malass coz tga marah time tuhh. gelak gelak ngn adik je. kesian dia tak dilayan haha. kteorang diam je, tak twu nk ckp ape dohh. then then dia cakap ape entah, lupaa. then aku jawab "bukannye aku yang nk jumpa kau". haishh teruknye bahasa aku, kesian dia dohh. dia selalu cakap aku ego. yeke aku ego? errrr entah lahh. lepastu dia salam aku ngn adik and terus blah. woww manakutkan haha.

aku ngn adik pun keluar dari mcd. dalam perjalanan......
nampak dia tga start motor. tibe tibe je aku terus datang kat dia and pegang tangan dia. wehh apehal dengan aku neyy? tadi marah marah now baik plak. haishh gila betul haha. aku mintak maaf and bla bla bla. dah lama bebel bebel. andd last dah okay. i kiss at yr cheek. biyy, rinduu sangat sangat nk hugging and kissing you. errrr mcm bodoh je. kita try the best for our relation, okay biyy?

wait wait, siapa anda? haha BIARLAHH RAHSIA :)
iloveyou lahh ♥

No comments:

Post a Comment